Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej – mec. Agata Witkowska w Rzeczpospolitej

W dzisiejszej Rzeczpospolitej ukazał się artykuł mec. Agaty Witkowskiej zatytułowany Linki sponsorowane a ochrona własności intelektualnej. Autorka wyjaśnia w nim kwestie problemów prawnych jakie mogą wystąpić w przypadku nieodpowiedniego korzystania z reklamy internetowej jaką są linki sponsorowane.

 

Cyt.

Doba cyfryzacji przynosi przedsiębiorcom nowe wyzwania, ale też i nowe możliwości. Truizmem wręcz jest stwierdzenie, że najskuteczniejsza droga dotarcia do potencjalnego klienta to Internet i wyszukiwarki internetowe. Przedsiębiorcy podejmują wysiłki, aby w sposób najbardziej atrakcyjny móc zaprezentować siebie i przyciągnąć do siebie klientów. Jedną z możliwości jaką daje Internet są tzw. linki sponsorowane będąca obecnie jedną z najpopularniejszych form reklamy internetowej.

Czy zawsze jednak jest to działanie zgodne z prawem?

Zachęcamy do lektury całego artykułu

 

Print Friendly, PDF & Email