Agata Witkowska dla Magazynu Chemia i Biznes
Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej podejmują wszelkie wysiłki, aby budować siłę marki i przykuć uwagę potencjalnych klientów. W tym celu tworzą unikatowe receptury kosmetyków, które mają zachęcać do zakupu danego produktu. Duża konkurencja w branży kosmetycznej oraz szeroki wybór kosmetyków na rynku sprawia, że przedsiębiorcy podejmują dodatkowe próby wyróżnienia swojej oferty spośród innych…
Z pewnością jest nią kreatywność w tworzeniu fantazyjnych opakowań oraz kształtów samych kosmetyków, których zadaniem jest przykucie uwagi klienta i tym samym zachęta do zakupu.
Działania te wiążą się z koniecznością poczynienia nakładów finansowych ze strony przedsiębiorcy.
Powstaje zatem pytanie czy samemu opakowaniu bądź kształtowi kosmetyku przysługuje ochrona prawna.
A jeśli tak, to jak ją chronić?
Zachęcamy do lektury artykułu w magazynie Chemia i Biznes, którego autorką jest Agata Witkowska.