Agata Witkowska dla Magazynu Chemia i Biznes

Przedsiębiorcy z branży kosmetycznej podejmują wszelkie wysiłki, aby budować siłę marki i przykuć uwagę potencjalnych klientów. W tym celu tworzą unikatowe receptury kosmetyków, które mają zachęcać do zakupu danego produktu. Duża konkurencja w branży kosmetycznej oraz szeroki wybór kosmetyków na rynku sprawia, że przedsiębiorcy podejmują dodatkowe próby wyróżnienia swojej oferty spośród innych…

Z pewnością jest nią kreatywność w tworzeniu fantazyjnych opakowań oraz kształtów samych kosmetyków, których zadaniem jest przykucie uwagi klienta i tym samym zachęta do zakupu.

Działania te wiążą się z koniecznością poczynienia nakładów finansowych ze strony przedsiębiorcy.

Powstaje zatem pytanie czy samemu opakowaniu bądź kształtowi kosmetyku przysługuje ochrona prawna.

A jeśli tak, to jak ją chronić?

Zachęcamy do lektury artykułu w magazynie Chemia i Biznes, którego autorką jest Agata Witkowska.

Print Friendly, PDF & Email